Twój koszyk jest pusty

Reklamacje

Na każdy zakupiony w naszym sklepie towar przysługują Ci uprawnienia z tytułu niezgodności towaru z umową. Reklamacja będzie bezzasadna w sytuacji, gdy Towar będzie posiadał wady powstałe z winy użytkownika (wykorzystanie produktu do celów niezgodnych z jego przeznaczeniem) lub niewłaściwej konserwacji, a także usterki wynikające ze złego przechowywania produktu oraz wypadki losowe. Reklamacji nie podlega naturalne zużycie produktu, np. starcie warstwy złocenia.

Jeżeli rzecz sprzedana ma wadę możesz:

  • złożyć oświadczenie o żądaniu obniżenia ceny
  • złożyć oświadczenie o odstąpieniu od Umowy
  • żądać wymiany produktu na wolny od wad
  • żądać usunięcia wady.

Zgłoszenie nowej reklamacji

Wszystkie reklamacje w naszym sklepie obsługiwane są przez prosty kreator reklamacji, który usprawnia całą procedurę.

Zaloguj się na swoje konto, a następnie w panelu reklamacji wypełnij formularz. 

  • w przypadku naprawy lub wymiany, na wskazane w formularzu dane zwrócimy koszty odsyłki w kwocie 9.50 zł
  • w sytuacji braku możliwości naprawy lub wymiany produktu zwrócimy koszty zakupu oraz przesyłki w obie strony
  • nie przyjmujemy przesyłek za pobraniem
  • reklamując towar pamiętaj o dowodzie zakupu
  • zatrzymaj dowód nadania przesyłki

 

Wykorzystujemy pliki cookies do prawidłowego działania serwisu, aby oferować funkcje społecznościowe, analizować ruch i prowadzić działania marketingowe - zarówno przez nas, jak i naszych Zaufanych Partnerów. Pliki cookies służą również do personalizacji reklam. Więcej informacji znajdziesz w polityce prywatności. Więcej informacji na temat warunków i prywatności można znaleźć także na stronie Prywatność i warunki Google. Akceptacja tego komunikatu oznacza zgodę na ich zapisywanie na Twoim komputerze. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do nich klikając w zakładkę „Konfiguracja zgód”. Zgodę możesz wycofać w dowolnym momencie poprzez usunięcie plików cookies z przeglądarki z danego urządzenia końcowego.

Zamknij
pixelpixel